سوالات متداول


-دستیاران اِویم چه کسانی هستند؟

ما کوشیده‌ایم تا بهترین متخصصان هر حوزه از خدمات را گرد هم آوریم تا شما از بابت دریافت بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات آسوده‌خاطر باشید. دستیاران ائویم از جهت حرفه‌ای و اخلاقی جزو بهترین‌ها هستند.

-چه کسی مسئول کیفیت کارهاست؟

متخصصان ما پاسخگوی کارهای انجام شده هستند و اگر مشکلی از طرف متخصصان برای شما پیش آمد یا از خدمات ارائه شده رضایت نداشتید مرکز پاسخگویی اِویم در خدمت شماست.

-آیا در زمان ارائه خدمت باید کسی در خانه حضورداشته باشد؟

بله، حتما توصیه می‌شود در زمان اجرای کار در خانه حضورداشته باشید تا توضیحات کاملی در خصوص کار به متخصص ارائه شود و بر روند اجرای کار نیز نظارت داشته باشید.

-هزینه‌های خدمات به چه صورت است؟

سرویس‌های ما دارای دو دسته قیمت هستند: 1- قیمت های مشخص 2- قیمت‌های توافقی. قیمت‌های توافقی، زمانی مشخص می‌شوند که متخصص، اطلاعات لازم درباره جزییات کار را از مشتری دریافت و از محل بازدید کند. ضمناً هزینه‌ای که از شما دریافت می‌شود شامل قیمت اقلام مصرفی که توسط متخصصان ما تهیه می‌شود نیست.

-تهیه لوازم مورد نیاز برای انجام کار بر عهده کیست؟

تهیه لوازم غیرتخصصی مانند نردبان، شلنگ آب، جارو، دستمال، مواد شوینده و ... برعهده مشتری است؛ اما لوازم تخصصی مخصوصا برای تعمیرات لوازم خانگی یا تعمیر خودرو را دستیاران ما به همراه خواهند داشت. در هر حال قبل از اعزام متخصص، هماهنگی‌های لازم با شما انجام خواهد شد.

-چگونه هزینه‌ها را پرداخت کنم؟

شما می‌توانید با پرداخت الکترونیکی در سایت و اپلیکیشن، اعتبار خود را افزایش دهید و هزینه را از محل اعتبار پرداخت کنید. همچنین می توانید هزینه را به صورت نقدی به متخصصان پرداخت کنید.

-هنگام ثبت سفارش به چه نکاتی توجه کنیم؟

الف- در صورت امکان سفارش خود را حداقل یک روز قبل از زمان مورد نظر ثبت کنید تا دستیاران ما بتوانند با برنامه‌ریزی بهتر در محل حضور داشته باشند.

ب- اگر در هنگام ثبت سفارش، دستیار خانم را برای انجام کار انتخاب کرده‌اید در زمان ارائه خدمت حتما یک خانم در منزل حضور داشته باشد.

ج- ترجیحا قبل از اینکه متخصص به منزل شما بیاید با او صحبت کنید و اگر مواد و ابزار خاصی مورد نیاز است به او بگویید. اگر متخصص به تماس شما پاسخ نداد بلافاصله با مرکز پاسخگویی اِویم تماس بگیرید.

د- در هنگام انجام کار منزل را ترک نکنید و نیروی نظافت را در خانه تنها نگذارید.

ه- هزینه ایاب و ذهاب متخصص، برای سفارشات نظافتی که تا بعد از ساعت 21 شب طول می‌کشد بر عهده مشتری است.

و- بعد از پایان کار حتما نظر خود را درباره متخصص و کیفیت کار در اپلیکیشن یا سایت ثبت کنید. نظردهی شما به مشتریان دیگر کمک می‌کند تا با آگاهی بیشتری متخصصان کاربلد را انتخاب کنند.

-اگر متخصص در زمان تعیین‌شده در محل خدمت حاضر نشد، باید چه کنم؟

در صورت حاضرنشدن متخصص در زمان و محل تعیین‌شده، با پشتیبانی اِویم تماس حاصل کنید.

-چگونه زمان انجام خدمت را تغییر دهم؟

در صورت تمایل به تغییر زمان انجام خدمت که قبلاً تعیین کرده‌اید، ابتدا درخواست خود را لغو کرده و سپس مجدداً درخواست جدیدی در زمان موردنظر خود ثبت کنید.

-اگر خدمتی در بازه زمانی مورد نظر موجود نباشد، چه کار باید کرد؟

گاهی به دلایل مختلف مانند بیشتر بودن درخواست‌های کاربران در زمان مورد نظر یا در دسترس نبودن متخصصان ممکن است امکان ثبت سفارش در بازه زمانی مورد نظر نباشد، در این صورت باید از بازه ‌های زمانی آتی استفاده کنید.

-از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

اِویم با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه "سفارشات جاری" از وضعیت آن مطلع شوید.

-آیا می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر دهم؟

تا 12 ساعت پیش از زمان سفارش درخواستی بدون محدودیت می‌توانید سفارش خود را لغو کنید. درصورتی‌که کمتر از 12 ساعت به زمان سفارش نسبت به ابطال درخواست خود اقدام کنید، درصدی از مبلغ از پرداختی کسر و مابقی عودت خواهد شد. در هر حال چنان‌چه قصد لغو سفارش خود را دارید؛ برای لغو یا تغییر زمان آن، با واحد پاسخگویی تماس بگیرید.

نکات قابل توجه:

پلتفرم اِویم به نحوی طراحی شده که بعد از دریافت سفارش و اتمام کار، مشتریان محترم قادر خواهند بود با استفاده از سیستم امتیازدهی به کیفیت خدمت ارایه شده امتیاز داده و سایر مشتریان و ما را در ارایه بهتر و با کیفیت تر خدمت یاری کنند. اِویم بر اساس اعتماد متقابل بنا نهاده شده و اطلاعات ارایه دهنده خدمت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت تا با سهولت بیشتری به ارایه خدمت بپردازیم، لذا جهت بهبود کیفیت، تضمین سلامت خدمت، تخفیف‌های آتی و همینطور ضمانت بازگشت وجه از ارتباط مستقیم در گرفتن خدمت مورد نظر از ارائه دهنده، اجتناب کنید که این اعتماد پایه یک رابطه برد-برد است.

هیچ کسب و کار موفقی در دنیا وجود ندارد که بدون دریافت نظرات مشتریانش و عمل به آن به موفقیت دست یافته باشد. بنابراین اِویم از شما مشتریان محترم درخواست دارد با نظرات و پیشنهادات اثربخش ما را در رسیدن به اهداف خود که ارایه خدمات با کیفیت و فرآهم آوردن آرامش خیال برای مشتریان است یاری کنید. با ارسال پیشنهادها و یا سوالات خود به پست الکترونیک info@evimapp.ir و همچنین درخواست خدمت‌های جدید/آتی در قسمت "پیشنهاد شما" با همراه ما باشید.